Haluatko kilpailla? - Vill du tävla?

27.8.2023

Ensimmäinen tutustuminen kilpailuihin tapahtuu Cityjunnusulkis-tapahtumien kautta. Cityjunnusulkista pelataan syksyn 2023 aikana kolmena lauantaina (16.9, 4.11 ja 16.12) Tali-hallissa Helsingissä.

Seuraava askel on osallistua Sulkapalloliiton alaisiin kilpailuihin, joihin tarvitaan pelaajalisenssi. Lisenssi ostetaan Suomisportista ja itse ilmoitttautuminen tapahtuu Tournament Softwaressa. Kannattaa tutustua Sulkapalloliiton ohjeisiin. Valmentajilta voi varmistaa, mihin kilpailuihin kannattaa ilmoittautua.

Genom att delta i Cityjunnusulkis, får du testa på att spela matcher. Cityjunnusulkis spelas i Tali-hallen i Helsingfors under tre lördagar under hösten (16.9, 4.11 och 16.12) 2023.

Följande steg är att delta i tävlingar som kräver licens. På Badmintonförbundets sida hittas instruktioner (å finska). Licencen köps via Suomisport och anmälningen sker via Tournament Software. Du kan fråga din tränare vilka tävlingar det lönar sig att delta i.