Valmentajien yhteystiedot

Christoffer Andersson, 050-3461967, christoffer.andersson(at)kolumbus.fi

Poppe on ammatiltaan OMT-fysioterapeutti ja hän on kouluttanut itsensä myös sulkapallon A-tason valmentajaksi. Poppe on Nuoren Suomen vuoden juniorivalmentaja 2009. Sulkapalloliitto valitsi Popen vuoden valmentajaksi 2012. Poppe on SSB:n puheenjohtaja.

Veli-Markus Melleri, 0400-575773, vellu.melleri(at)gmail.com

Vellu on toiminut ammattivalmentajana jo yli 20 vuotta valmentaen niin aloittelijoita kuin myös Suomen kärkipelaajia. Vellulla on valmentajan ammattitutkinto ja valmentajan erikoisammattitutkinto suoritettuna. Hän on BWF:n 2-tason valmentaja ja BWF 1 ja 2-tason kouluttaja. Kun Vellu on paikalla muistakaa hyvä lämmittely!

Malin Melleri, malinmelleri(at)hotmail.com

Malin on kaksinkertainen naisten nelinpelin Suomenmestari. Hän on 2-tason valmentaja, joka on ohjannut lapsia ja nuoria useita vuosia. Malin toimii seuran sihteerinä ja hän pitää huolta, että jäsenet saavat infoa toiminnasta.

Osku Ryökäs 040-7366750, osmo.ryokas(at)gmail.com

Osku on BWF:n kouluttama 1-tason valmentaja sekä itseoppinut perusharrastaja lähes 30 vuoden kokemuksella. Ammatikseen Osku myy mikropiirejä. Hänellä on NLP Master Practitioner-koulutus ja hän on ohjannut lapsia urheilun parissa pari vuotta. SSB:ssä Osku vastaa aikuisten harrastetoiminnasta sekä toimii apuohjaajana keskiviikon ryhmissä aina kun ehtii.

Magnus Bäckblom, 040-5509819, mbackblom(at)vetus.com

Mana on löytänyt lajin kypsemmällä iällä ja tullut mukaan seuran kuvioihin lasten harrastuksen myötä. Mana vastaa lauantain junioreiden pelivuorosta ja on mukana seuran hallituksessa.

Seuralla on useita loistavia apuvalmentajia. Harjoituksessa vanhemmat ovat tärkeässä roolissa mm. pallojen heittäjinä. Näin pelurit saavat varmasti paljon hyviä toistoja.

Söderkulla Sulkapallo - Badminton rf.
Sipoo/Sibbo

Kuvassa valkut: Malin, Mana, Poppe, Vellu ja Osku